ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z art.4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.) zwracamy się z zapytaniem ofertowym o cenę usługi szkoleniowej dla pracowników administracji publicznej dotyczącej nowelizacji przepisów o ochronie danych osobowych.
- Zamawiający ……..Gmina Kamieniec Ząbkowicki, Ząbkowicka 26……………………………….
- Przedmiot zamówienia….. Szkolenie w zakresie ochrony danych osobowych w związku z wejściem w życie nowelizacji ustawy o ochronie danych osobowych.
- Termin realizacji zamówienia: 23 i 24. 04. 2018r. Miejsce szkolenia: Kamieniec Ząbkowicki, Ząbkowicka 26, I piętro, Sala nr 13 (szkolenie I Grupy – 25 pracowników dnia 23.04.2018r., szkolenie II Grupy -25 pracowników dnia 24.04.2018r. – Wykonawca określa czas rozpoczęcia szkolenia pozwalający mu na omówienie całej tematyki, zakładając zakończenie szkolenia o godz. 15:00).
- Kryterium oceny ofert: Łączna cena za dwa dni szkoleniowe (Wykonawca w cenie uwzględnia wszelkie koszty związane z wykonaniem usługi, w tym koszty ewentualnego zakwaterowania i wyżywienia wykładowcy i pracownika administracyjnego).
- Inne istotne warunki zamówienia:
- Wykonawca przedkłada dokument (skan) potwierdzający prowadzenie działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
- Wykonawca przedkłada informację o osobie przeprowadzającej szkolenie.
- Sposób przygotowania oferty .
Ofertę sporządzić należy na załączonym druku „OFERTA” ( zał.nr.3).
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze,
nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku składania oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą na kopercie należy umieścić napis „Zapytanie ofertowe na szkolenie z zakresu nowelizacji ustawy o ochronie danych osobowych”.
Ofertę złożyć można osobiście u Zamawiającego pok. Nr 10 (I piętro), pocztą, pocztą elektroniczną na adres: golebiowski@kamienieczabkowicki.eu lub faksem pod nr 074 8 173 361.
- Miejsce i termin złożenia oferty.
Ofertę złożyć należy do dnia 12.04.2018 r., do godz. 10:00 w Sekretariacie Urzędu pok. Nr 10 (I piętro), pocztą, pocztą elektroniczną na adres: golebiowski@kamienieczabkowicki.eu lub faksem pod nr 074 8 173 361. Za termin wpływu uznaje się termin złożenia oferty wraz z dokumentem i informacją o których mowa w pkt 5 w siedzibie Zamawiającego.
- Tematyka szkolenia:
Ostateczny zakres tematyczny szkolenia ustala Wykonawca, przy czym musi on zawierać tematy zgłoszone przez Zamawiającego jak niżej:
- Podstawowe pojęcia i definicje.
- Obowiązki podmiotów przetwarzających dane osobowe.
- Dane osobowe podstawowe i wrażliwe – zasady przetwarzania i ochrony.
- Podstawowe zasady przetwarzania danych osobowych (praworządność, celowość, adekwatność, aktualność, ograniczenie czasowe, integralność i poufność, rozliczalność).
- Przetwarzanie danych dotyczących wyroków skazujących i naruszeń prawa.
- Prawa osób, których dane dotyczą.
- Nowe prawa po nowelizacji: prawo do bycia zapomnianym oraz prawo do przenoszenia danych.
- Co to jest faza projektowania i faza domyślnej ochrony danych osobowych.
- Obowiązek informacyjny przed i po nowelizacji.
- Zasady zbierania danych osobowych.
- Obowiązek rejestrowania czynności przetwarzania.
- Zapewnienie bezpieczeństwa danych osobowych – zasady.
- Obowiązek zgłaszania naruszenia ochrony danych osobowych i sposób ich dokumentowania.
- Zawiadomienie osób których dane dotyczą o naruszenia ochrony danych osobowych.
- Ochrona danych osobowych w postępowaniach administracyjnych.
- Ochrona danych osobowych w procesie udostępniania informacji publicznych.
- Ochrona danych osobowych w postępowaniach podatkowych (ordynacja podatkowa, ustawa o podatkach i opłatach lokalnych, ustawa o podatku rolnym, leśnym), obowiązkach wynikających z ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
- Obowiązki pracowników administracji w zakresie ochrony danych osobowych (klientów, stron postępowania, pracowników).
- Nadzór nad przestrzeganiem zasad ochrony danych osobowych przed i po nowelizacji.
- Sankcje administracyjne, karne i cywilne za naruszenie zasad ochrony danych osobowych.
- Zakres zmian wynikających z RODO porównanie przed nowelizacją i po nowelizacji – podsumowanie.
- Rola ADO, ABI i Inspektora Ochrony Danych Osobowych w jednostce.
- Omówienie zmian koniecznych do wprowadzenia w dokumentach wewnętrznych po wejściu w życie RODO.
- Pytania uczestników – Wykonawca zobowiązany będzie do udzielania odpowiedzi na zapytania uczestników po każdym omówionym punkcie oraz po zakończeniu prezentacji.
- Wykonawca wystawia wszystkim uczestnikom szkolenia stosowny Certyfikat jego ukończenia.
- Wykonawca zapewnia uczestnikom materiały szkoleniowe obejmujące przedmiot zamówienia wskazany w pkt 8 niniejszego Zapytania, w wersji papierowej lub elektronicznej (płyta CD).
- Wykonawca po zakończonym szkoleniu wystawia Fakturę VAT z terminem płatności 14 dni od dnia złożenia prawidłowo sporządzonej faktury na adres:
Nabywca: Gmina Kamieniec Ząbkowicki
- Ząbkowicka 26
57-230 Kamieniec Ząbkowicki
NIP: 887 16 35 266
Odbiorca: Urząd Gminy w Kamieńcu Ząbkowickim
- Ząbkowicka 26
57-230 Kamieniec Ząbkowicki
…………………………………………………………..
(data, podpis osoby prowadzącej sprawę )