Protokół z otwarcia ofert wraz z testem kompetencji na zadanie pn.
Usługa zarządzania projektem “Nowa jakość zwiedzania w romantycznym zespole pałacowo-parkowym w Kamieńcu Ząbkowickim. Projekt współfinansowany w ramach Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-2021 oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021.
Kamieniec Ząbkowicki 29.12.2020 r.
Informacja z unieważnienia postępowania prowadzonego w formie zapytania ofertowego z dnia 11.12.2020 r.
Pod nazwą:
Opracowanie koncepcji oraz kosztorysu, zagospodarowania skarp wokół kompleksu sportowo-rekreacyjnego Kamieniec II-Kamienieckie Doły, poprzez wykonanie nasadzeń roślin i krzewów w ramach realizacji zadania pod nazwą: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Kamieńcu Ząbkowickim II-Kamienieckie Doły”.
W związku z ogłoszeniem z dnia 11.12.2020 r. w sprawie zapytania ofertowego, unieważniam postępowanie, z powodu braku zabezpieczenia odpowiednich środków finansowych na w/w zadanie.
Znak sprawy: NR 7-PR.3-SH.2020 Kamieniec Ząbkowicki 18.12.2020 r.
Komunikat nr 2
Odpowiedź na pytania 1,2,3.
Zamawiający : Gmina Kamieniec Ząbkowicki
Dotyczy: „Opracowanie koncepcji oraz kosztorysu, zagospodarowania skarp wokół kompleksu sportowo-rekreacyjnego Kamieniec II-Kamienieckie Doły, poprzez wykonanie nasadzeń roślin i krzewów w ramach realizacji zadania pod nazwą: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Kamieńcu Ząbkowickim II-Kamienieckie Doły” Zamawiający informuje, iż zgodnie z art.38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 poz. 1843), dalej PZP, do 14.12.2020 r. wpłynęło Zamawiającego zapytanie dotyczące postępowania „Opracowanie koncepcji oraz kosztorysu, zagospodarowania skarp wokół kompleksu sportowo-rekreacyjnego Kamieniec II-Kamienieckie Doły, poprzez wykonanie nasadzeń roślin i krzewów w ramach realizacji zadania pod nazwą: Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego w Kamieńcu Ząbkowickim II-Kamienieckie Doły”.
Zamawiający udziela następujących wyjaśnień:
Pytanie 1:
Termin składania ofert i wykonania koncepcji jest identyczny, czy Państwo wiec chcecie aby wraz z ofertą złożyć gotowe koncepcje?
Po pierwsze nie wynika to ani z ogłoszenia ani z formularza oferty. Po drugie jesli tak jest to należy wykonać gotową koncepcję i kosztorys nasadzeń, a Państwo zapłacicie tylko za tą wybraną (najtańszą)???
Odpowiedź na pyt. 1:
Termin składania ofert to 22.12.2020 r. godz. 15:30. Wraz z ofertą musi być złożona koncepcja zagospodarowania skarp.
Pytanie 2 :
zgodnie ze wzorem oferty, należy podac tylko cenę wykonania zamówienia, czyli rozumiem ceny „wykonania koncepcji i kosztorysu nasadzeń”. Kto będzie więc ustalał i na jakiej podstawie koszty utrzymania, które są jednym z kryteriów oceny ofert?
Odpowiedź na pyt. 2 :
W ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia jest podany sposób oceny kosztów rocznego utrzymania.
4.2 Roczny koszt utrzymania 20%. Kryterium kosztów utrzymania, będzie ustalone wg wzoru :
Koszt utrzymania=(najniższy koszt spośród ofert : koszt oferty badanej ) x 20.
Pytanie 3 :
rozumiem, że koncepcja i kosztorys będące przedmiotem zamówienia, będą stanowiły podstawę do postępowania przetargowego na wykonanie nasadzeń, mają wiec spełniać jakieś warunki, mają mieć jakąś określoną formę? To ma być koncepcja, czy projekt ?
Odpowiedź na pytanie nr 3 :
Warunki i forma jest określona w : punkcie “Inne istotne warunki zamówienia : dobór rodzaju nasadzeń roślinności i krzewów związany z ograniczeniem rozrostu chwastów oraz wzmocnienie na zboczach skarp”.
Ogłoszenie dotyczy naboru ofert ( a nie przetargu) koncepcji, jak napisano w pkt. 1 przedmiocie zamówieniu, naboru ofert. Można wykorzystać złączone mapki lub inną własną dokumentację.
Kamieniec Ząbkowicki, 14.12.2020
Znak: BGP-244/2020
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
prowadzonego w trybie zapytania o cenę wykonania robót budowlanych dla zadania pn. „Remont muru oporowego w Doboszowicach Gmina Kamieniec Ząbkowicki na granicy działki nr 635 z działkami 233/5, 233/27, 233/26, 233/25 i 233/24 obręb 0003 Doboszowice”.
Zamawiający wykonując obowiązek określony w art. 92 ust 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.1843 t.j.) informuje o unieważnieniu niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia.
UZASADNIENIE
Na wykonanie przedmiotu zamówienia wpłynęły w wymaganym terminie 2 (dwie) oferty: oferta nr 1 firmy Zakład Budownictwa i Melioracji Wodnych „OSTROGA” Lilia Bachor, Bartłomiej Ciechanowski, na kwotę brutto: 48 986,94 zł oraz oferta nr 2 firmy Zakład Usługowo -Handlowo-Produkcyjny „ZUBIT” Ireneusz Zieliński, na kwotę brutto: 59 570,67 zł.
Wykonawca oferty nr 1, który został wybrany do wykonania zamówienia, odstąpił od podpisania umowy z przyczyn osobistych. Natomiast oferta nr 2 przekracza kwotę 50 000,- zł, którą zamawiający przeznaczył w Budżecie Gminy na sfinansowanie zamówienia.
W związku z powyższym zamawiający zdecydował o unieważnieniu postępowania.
Dokument w załączeniu
Komunikat w załaczeniu
Zmiana wzoru umowy w postepowaniu Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego – koordynatora nad zadaniem pod nazwą „Rewitalizacja i adaptacja oficyny …” w ramach programu Interreg V-A Republika Czeska-Polska pt. „Szlak Marianny Orańskiej ścieżką rozwoju gmin polsko czeskiego pogranicza zarejestrowany pod numerem CZ.11.2.45/0.0/0.0/18_029/0001836 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Usługi