Zarządzenie Nr 322/2016 Wójta Gminy Kamieniec Ząbkowicki z dnia 12 października 2016 r.
Kamieniec Ząbkowicki,pałac (XIXw);ratownicze prace konstrukcyjne części północnej dachu i baszty nr2 – kontynuacja.
Kamieniec Ząbkowicki,pałac (XIXw);ratownicze prace konstrukcyjne części północnej dachu i baszty nr2 – kontynuacja.
w sprawie: zatwierdzenia Aneksu nr 3 z dnia 10.10.2016r. do arkusza organizacji Szkoły Podstawowej nr 2 im. Papieża Jana Pawła II i Przedszkola Samorządowego nr 2 w Zespole Szkół nr 2 w Kamieńcu Ząbkowickim z dnia 08.04.2016 roku, obowiązującego na rok szkolny 2016/2017.
w sprawie: zatwierdzenia Aneksu nr 2 z dnia 03.10.2016r. do arkusza organizacji Szkoły Podstawowej nr 2 im. Papieża Jana Pawła II i Przedszkola Samorządowego nr 2 w Zespole Szkół nr 2 w Kamieńcu Ząbkowickim z dnia 08.04.2016 roku, obowiązującego na rok szkolny 2016/2017.
w sprawie: zatwierdzenia Aneksu nr 1 z dnia 23.09.2016r. do arkusza organizacyjnego Przedszkola Publicznego nr 1 w Kamieńcu Ząbkowickim, zatwierdzonego Zarządzeniem nr 143/2016 Wójta Gminy Kamieniec Ząbkowicki z dnia 29 kwietnia 2016 roku, obowiązującego na rok szkolny 2016/2017.
w sprawie ustalenia stawek czynszu za najem i dzierżawę nieruchomości
w sprawie powołania komisji odbioru robót dotyczących inwestycji p.n.:
Wykonanie właściwych robót w ramach zadania pn.: „Zabezpieczenie skarpy przed osuwiskiem gruntu – ul. Zamkowej 5, 5a, nr ew. gr. 700/1 w Kamieńcu Ząbkowickim”.
– realizowanej w oparciu o umowę nr : 4/2-BGP/PN-R/2016 z dnia 27.06.2016r. dla przeprowadzenia odbioru robót wykonanych j. w. zarządzam co następuje:
w sprawie określenia sposobu wykonania uchwał Rady Gminy Kamieniec Ząbkowicki.
w sprawie zmiany planu wykonywania budżetu Gminy Kamieniec Ząbkowicki na rok 2016.
w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2016.
w sprawie powołania komisji odbioru robót dotyczących realizowanej inwestycji p.n.:
„Przebudowa dachu sali sportowej Kamieniec Ząbkowicki II Szkoła Podstawowa nr 2 dz. nr 225 [ Intensywne opady deszczu i gradu oraz silny wiatr sierpień 2015 r.]”.
– realizowanej w oparciu o umowę nr: 5/1-PR/PN/R/16 z dnia 05.07.2016 r.
Dla przeprowadzenia odbioru robót wykonanych, wyżej wymienionych robót, zarządzam co następuje: